بهار من

دلبند 16 ماهه

1391/11/3 14:28
نویسنده : سارا
393 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود گذشت انگار همين ديروز بود كه خدا نعمت دادن تو رو به من عطا كرد و من و لايق مادر شدن دونست.حالا من دست تو رو ميگيرم و با هم راه ميريم گرچه هنوز در محيط هاي شلوغ توانمند نيستي ولي من صد برابر لذت ميبرم و به روزي فكر ميكنم كه دوشادوشم دختر جواني قدم بر ميداره و من از داشتنش به خودم ميبالم .حالا حس مادرايي كه بچه هاشون بزرگن و درك ميكنم .

دغدغه اين روزهاي من اينه كه مهد خوبي براي تو پيدا كنم كه از همه نظر عالي باشه البته براي الان كه نه براي پايان دو سالگي البته بازم دودليم و تصميم داريم زمانيكه حرف زدن ياد گرفتي اين كارو انجام بديم تا اون موقع هم كه مهمان خانه پدري بنده هستي و به قول معروف صفا ميكني چون با همه وجود عاشقانه دوست دارن و در خدمتت هستند .

يكي ديگه از چيزهايي كه برام مهمه آموزش زبان انگليسيه ،گرچه گل نازم هنوز صحبت كردن و خوب بلد نيستي وهمه چي رو بابا صدا ميزني ،حتي به منم ميگي بابا و در اثر تمرينات من كه مدام ميگم من مامانم ،مامان تازه ديشب باما صدام كردي و من كلي خنديدم.اما نازنينم هيچوقت نبايد فراموش كني كه تو پارسي گويي وزبان فارسي خودت رو بايد به بهترين شكل بلد باشي ،زبان انگليسي رو ياد بگير تا وسيله اي باشه براي انتقال اطلاعات و معرفي سرزمينت به افراد و كشورهاي ديگه كه اين از واجباته .

اين روزها من ترجيح ميدم بيشتر وقتم و با تو باشم بنابريان فكر درس خوندن ،ورزش كردن و هر فعاليتي كه باعث بشه من و تو بعداز ظهر هم از هم دور بشيم رو از سرم بيرون كردم چرا كه تو بزرگترين لذت زندگي و مدال افتخار مني .

دوست دارم چون نازي،خانمي ،مغرور و در عين حال محجوبي ولي امان از روزيكه عصبي بشي خودمونيم مثه بابايي ميشي يك دنده و لجباز .بابا كه عاشقانه دوست داره و هر زمكان كه خونست بيشتر وقتش براي توئه .

با ايما و اشاره منظورت رو خوب ميرسوني و اگه چيزي رو نخواي يه نه محكم ميگي .براي رسيدن به خواسته هاتم به شدت پافشاري ميكني .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسرین
4 بهمن 91 11:33
جون دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد