بهار من

دلتنگم برای تو

1391/8/2 13:37
نویسنده : سارا
383 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا پشت میز کارم نشستم و دارم کار میکنم ولی یه لحظه هم صورت قشنگت از نظرم دور نمیشه هربار به یادت لبخندی روی لبهام میشینه با خودم میگم آیا وقتی بزرگ شد بازم یادش من و میخندونه یا مثه خیلی از پدر و مادرهایی که الان درگیر دردسرهای بزرگ شدن بچه هاشون هستن منم با خودم فکر میکنم وایییییییییی بچه چقدر دردسر داره .البته من فکر میکنم همه چی به نوع تربیت برمی گرده اینکه چقدر خوب بچتو تربیت کرده باشی بعد انگار که کسی به من تلنگر بزنه به خودم میگم تو پنجاه درصد نقش تربیتی داری و اجتماع پنجاه درصد دیگه پس اونم تو تربیت آنیتا دخیله .بعد به خودم میگم خوب سطح توقعاتت و نسبت به دخترت پایین بیار بعد یادآوری یه سری مسائل باعث میشه به خودم بگم نه گاهی وقتا از بعضی چیزا نمیشه چشم پوشی کرد .

نازنینم تو دختری و از نظر من برترین جنسیت رو داری ولی خوب میدونم که در عین حال حساسی و شکننده بارها گفتم که از زنهای ضعیف خوشم نمیاد اما هرکاری بکنی بازم حسای زنانه (که خیلی هم زیبا هستن )ممکنه بعضی اوقات برات دردسر بشه مخصوصا تو که از همین الان مفهوم یه نگاه عصبانی و تند و میفهمی .دوست ندارم بیشتر از این لحظات زیبای حال و درگیر آینده کنم مهم اینه که من مامان یه دختر ناز و باهوشم که هرروز یه شیرین کاری جدید داره و همه رو جذب خودش میکنه .

عزیز دوست داشتنی من که صدای بابات این روزها بهترین آوای ما شده و بابا با شنیدن این صدا غرق بوست میکنه .گرچه همه چی رو با این کلمه میخوای و این روزها بابا برای خودش یه فرهنگ لغته و از روی آواش باید بفهمیم که منظورت اصل باباست یا تاب یا تلویزیون جدیدا هم که به من میگی بابا که منظور هموم مامانه ومن هربار تکرار میکنم مااااااااااماااااااااان تو بلندتر میگی باااااااااااااا باااااااااااااااااا به خوردن قند علاقه پیدا کردی گرچه من اجازه این کار و نمیدم چون برای سلامتت خطرناکه ولی گاها من متوجه نیستم و با یه حرکت خنده داری قند و میخوری که نمیتونم جلوی خندم و بگیرم .

وقتی خوابی بیشتر از هرزمان دیگه ای به من وابسته هستی چون تا میام بچرخم میبینم یه عروسک ناز پشت من خوابیده .چند شب پیش به علت بی خوابی بالشم وبرداشتم و خلاف جهت خوابیدم تو عمق خواب دیدم یه کله کوچولو داره با چشمای خواب آلود خودشو میچسبونه به بالش من فکر کن که یاد این کارت هنوزم یه حس شیرین به من میده اینکه موجود دوست داشتنی من حتی در حالت خواب هم میتونه من و پیدا کنه و بیاد پیشم بخوابه و منکه تو اوج خواب بودم با همه وجود می بوسمش و برمیگردم و در مسیرش میخوابم این یعنی عشق عشق من و تو به هم که از خدا میخوام همیشه پایدار باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

یه نفر
20 آبان 91 12:13
سلام مامانی عکس این نی نی خوشگلو چرا نمیزاری اینجا ما بخوریمش قورتش بدیم


مرسی که به آنیتا سر میزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد