بهار من

تولد بهار من

1391/6/27 14:21
نویسنده : سارا
450 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم قشنگم روز 22 شهریور یکساله شدی .یکساله که حضور شیرینت زندگی همه خانواده رو تغییر داده .یکساله که من بزرگ شدم و خاکی شدن و صبور بودن و با تو یاد گرفتم .یکساله که همنشین من عروسک نازیه که هر لحظه برای دیدنش ،بوسیدنش و بوییدنش ثانیه شماری میکنم .

عزیز دوست داشتنیه من با همه وجود دوست دارم و برات از خدای بزرگ ،خدایی که با مهربونیش نعمت داشتن تو رو نصیبم کرد بهترین ها رو میخوام .

کوچولوی دوست داشتنی من تولدت به خوبی برگزار شد گرچه خونه هنوز آماده نبود ولی شام مهمونامونو که خودمونی هم بودن بردیم بیرون و برای خوردن کیک و بقیه مراسم رفتیم خونه خاله جونت .روز قبلم رفتیم آتلیه تا عکسای یکسالگیت برای همیشه ثبت بشه و ما هربار با دیدنشون لذت این روزها رو حس کنیم .

قشنگکم الان هفت تا دندون داری .حرفای من و خوب متوجه میشی و گاها به عمد خودت و به اون راه میزنی .وقتی شعر میخونم دوست داری با من همخوانی کنی .سرپا می ایستی و برای خودت دست میزنی .کاربرد موبایلو میدونی و میگی ادو (الو) .

تو روز تولدت از خدا برات سلامت و سعادت . آرامش خواستم چیزایی که همیشه خواستم نه برای تو تنها که برای همه کودکان دنیا .براتون از خدا دنیایی پراز آرامش و صلح میخوام چیزی که این روزا مردان قدرت یادشون رفته ،فراموش کردن که شما فرشته های زمینی نیاز به امنیت و آرامش دارین .لذتی که نسل ما نبرد چون بچه های جنگ بودیم .

برای هزارمین بار تولدت مبارک جیگر مامانماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آبجی فاطمه جون
27 شهریور 91 14:29
سلام بهار خانوم تولدت مبارک روزت هم مبارک گل دختر ناز راستی چرا وبت عکس نداره


سلام عزیزم ممنون که اومدی عکس نداره چون مامانش خیلی وقت نداره تو اولین فرصت میزارم

باران قلنبه
31 شهریور 91 14:08
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید عجله کنین امروز روز آخره یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد