بهار من

ده ماهگی

1391/4/12 9:49
نویسنده : سارا
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین دوست داشتنی من .مدتهای زیادیه که برات ننوشتم .عزیزم فرصت مامان خیلی کمه و اصلا دوست ندارم همین زمان کم و که با هم داریم به بهونه های مختلف ازت دور بشم ،به اندازه کافی تو طول روز از هم دور هستیم ،گرچه تا ظهر صدبار به کلکسیون عکسات که تو گوشیمه سر میزنم اصلا من این گوشی رو فقط به خاطر تو خریدم والا نوع گوشی خیلی برام مهم نبود

نازگلم نه ماهگیتم تموم شد و تو روز به روز شیرین تر و جذاب تر میشی ،این و من به عنوان مادرت نمیگم (که تو هرچی باشی برای من عزیز ترینی )این و از زبون همه اونایی میگم که تو رو دیدن و برای ساعاتی باهاشون مشغول بازی شدی ..

دخترکم الان دیگه دوتا دندون پایین و داری گرچه هم اندازه نیستن به خوبی سینه خیز میری گرچه دست راستتو زیرت قرار میدی و با حرکت زیبایی خودت و به هرچی میخوای میرسونی .چهار دست و پا خیلی نمیری شاید هنوز تعادل خوبی نداری .نشستنت خیلی خوب شده و وقتی داری سینه خیز میری می تونی برگردی و بشینی .اینا توانایی هاییه که تو ماه دهم زندگیت به دست آوردی .

غذا خوردنت خیلی خوب نیست و من کلی شعر میخونم و بازی میکنم تا شاید نازنینم یه لقمه غذا بخوره .جو جه  جوجه طلایی شعر مورد علاقت شده مخصوصا آخرش که من کلی بالا و پایین می پرم  و تو هر جا که باشی خودت و می رسونی تا من با هیجان اون تیکه رو برات بخونم حتی وقتی دارم رانندگی می کنم  حداقل باید سرم و تکون بدم .

الان دیگه من و خوب می شناسی و وقتی از در میام خودت و میندازی تو بغلم .عزیزترینم این بهترین لحظه زندگی منه که از همه رو میگردونی و خودت و محکم می چسبونی به من .

با هر موسیقی دست میزنی و سرت و تکون میدی و گاها همخوانی میکنی .وقتی خوابت بیاد دیگه با هیچی رازی نمیشی و اینقدر بیقراری میکنی تا بخوابی .آرزو میکنم برای گرسنگی هم بیتاب بشی ولی اگه چندین ساعتم هیچی نخوری اصلا اعتراض نمی کنی .

سری جدید اسباب بازی هایی که مناسب سنت هست و برات خریدیم و مجموعه کتابهای تقویت هوش نوزاد از 9-12 ماهگی که خیلی این کتابها برات هیجان انگیزن گرچه دو تا مجموعه قبلی رو داشتی و نو و تمیز موندن چون خیلی اهل تقلا و شیطنت نبودی ولیکن این مجموعه جدید کلی پاره پوره شده چون تو خیلی دوست داری گازش بگیری یا پارش کن یا اینکه از صدای کشیده شدن انگشتت روی صفحه روغنی کتاب لذت میبری  .

گل دخترم با همه وجود دوست دارم و از لحظه لحظه با تو بودن لذت می برم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد