بهار من

و اینک پنج ماهگی

1390/12/9 16:55
نویسنده : سارا
351 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم پنج ماهگیت مبارک .دقیقا روز 22بهمن پنج ماهت تموم شد و تو وارد ماه ششم زندگیت شدی .پنج ماه با تو بودم پر از لحظات شیرین ،پر از لذت و حالا من مامان دخترکی هستم که با نگاه و لبخندش من و مات و مبهوت خودش میکنه و به خودم میگم عاشقی کن و طعم این عشق و بچش که شیرین ترین و ناب ترین عشقیه که خدا در این دنیا قرار داده ،حسی که روز به روز قوی تر میشه .

گل دخترم برای اولین بار روز 21 بهمن غلت خوردی و من و بابا رو شوکه کردی اینقدر که نتونستیم اولین غلتتو فیلم بگیریم و غلت دوم رو ثبت کردیم .خیلی رو غلت خوردنت حساس شده بودم و نگران که چرا غلت نمی خوری اما فهمیدم که ذات بشر و اکثر حرکاتش غریزیه و باید زمانش برسه .ماهیچه های گردنت قوی شده و راحت میتونی سرت و بالا بیاری سینه خیز میری ولی بیشتر به سمت عقب.شیشه شیر و میشناسی و با دیدنش عکس و العمل نشون میدی ،شیشه رو با دستت میگیری ولی نمیتونی خیلی نگهش داری ،به تازگی توانایی اینو داری که رویه پاهات وایسی البته با کمک ما و علاقه زیادی داری به اینکه بشینی،نمیدونم از الان بنشونمت بد نیست .

در کل همه زندگی من و پر کردی و با همه وجودم عاشقتم، عاشقتم که تا دیر وقت میخوابی ،عاشقتم که وقتی بیدار میشی در هر ساعتی با ملحفه عروسکی کنار تخت بازی میکنی و دستات و میخوری و به من کاری نداری،عاشقتم وقتی بعداز یه مدت میام سراغت لبات باز میشه و لبخند میزنی و با کش دادن خودت از من میخوای ماساژت بدم .عاشقتم که خانومی و از همین الان یه دختر با شخصیت .

اینم آنیتا خانوم و باباش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شیلا مامان رومینا
21 اردیبهشت 91 15:34
وای خدای من چه برقی داره نگاهش سارا چرا این عکسها رو به من نشون میدی آخه دختر مگه نمیدونی من دیگه نی نی نمی خوام میخوای منو هوایی کنی؟آخه این خوشمزه شیرین دل من و برد با دستهای پنبه ای و زیر گلوی خوشمزه که جون میده واسه بوسیدن و هام هام کردن.
جای من هزارتا از کف پا هزارتا از پشت دست هزار تا از زیر گلو و هزار تا از پشت گردن ببوس .
الهی که خدا براتون سالم نگهش داره



مرسی عزیز دلم تو که یکی از شیرین ترین دخترای دنیا رو داری که من عاشقشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد