بهار من

تازه های دخترم

1390/11/10 13:11
نویسنده : سارا
331 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم ببخش که مامان اینقدر دیر برات مینویسه اما باور کن که همه فکرم تو این روزا تویی و ترجیح میدم بیشتر وقتم و با تو باشم، تو که همه عاشقانه های منی .این روزا خیلی خوردنی شدی و هر روز با یه حرکت جدید ما رو غافلگیر میکنی .دیگه یاد گرفتیکه جیغ بکشی و از سرفه های بعداز اون خبری نیست ،اطرافیانت و به خوبی میشناسی و بهشون لبخند میزنی ،باید اعتراف کنم که هم خانومی و هم موجودی به شدت اجتماعی ،اصلا من و اذیت نمیکنی ،کلا آرومی و بیشتر مشغول بازی ولی محیط های شلوغ و بیشتر دوست داری مخصوصا خونه پدر جون و چون اونجا کلی آدم هست که عاشقانه دوستت دارن .

اولین کتاب زندگیت و برات خریدم به نام تقویت هوش نوزاد از سه تا شش ماهگی یه سری شکل که تو باید نگاه کنی و بهشون واکنش نشون بدی ،اما مامان خودمونیم خیلی استقبال نمیکنی و بیشتر حواست پرت اطرافته .

پایان چهارماهگی واکسن سه گانه و قطره فلج اطفال داشتی وقتی واکسن زدی اولش خیلی گریه کردی و جیگر من و کباب کردی کلی باهات حرف زدم که بعضی چیزا تو زندگی درسته دردناکن ولی برای ادامه زندگی و سالم موندنت لازمن ولی تا خونه اومدی فراموش کردی منم هر 4ساعت بهت قطره میدادم تا دردت کم بشه .

اولین برف زندگیت روز 30دی بارید ولی من شجاعت اینو نداشتم که ببرمت بیرون تا عکس بگیری چون خیلی سرد بود و ترسیدم مریض بشی .

گل دخترم خروج اصوات از گلو اوایل برات سخت بود ولی الان یاد گرفتی و صدای تو شده موسیقی که منو بابا با شنیدنش کلی ذوق میکنیم ،با دستات بازی میکنی و دیگه توانایی گرفتن شیشه شیر و اسباب بازی های کوچیک و داری گرچه همه رو مستقیم می فرستی تو دهن نازت .

تا حالا تو تختت نمیخوابیدی اما الان چند شبه که میری و بی صدا تو تختت میخوابی تا صبحم دو تا سه بار بیدار میشی و شیر میخوری .

برات برنامه سفر داریم ولی نمیدونم چقدر تو ماشین دوام میاری .

در کل باید بگم که دختر خوب و خانومی هستی و با خنده هایی که تحویل میدی فهمیدم که اسمت واقعا برازندته.

عاشقانه دوست دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد