بهار من

لحظه دیدار

1390/5/30 13:41
نویسنده : سارا
369 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم این روزا قشنگ اعضای بدنت و احساس میکنم .تو الان تو هفته 33 هستی و من شمارش معکوسم شروع شده برای دیدنت .برای دیدن رویه ماهت عزیز دلم .جدیدا خیلی حرکات قشنگی یاد گرفتی گرچه بعضیش برای من دردناکه مثل اینکه یه کوه سنگ میشی رو دلم ، خودتو قلمبه میکنی ، سرت و فشار میدی یا گاها احساس میکنم الانه که با پاهات قفسه سینم و خورد کنی ولی باور کن با همه وجودم این لحظه ها رو دوست دارم و عاشقشونم .

بعضی وقتا که به خودم میام میبینم کلی با هم بازی کردیم و من سرگرم شدم .روز جمعه همه لباسات و شستم و خشک کردم ،گفتم مبادا بدن قشنگت نسب به آهار لباسا واکنش نشون بده .نازنینم خیلی دلتنگتم و دارم بیقرار میشم ،خاله هاتو که نگو کلا سراز پا نمیشناسن و با هر تکون تو کلی جیغ و داد میکنن .

زود زود بیا پیشم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد