بهار من

نازگل مامان

1390/5/1 13:34
نویسنده : سارا
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم ، سلام دلبرکم مه این روزا شیطون مامان شدی و منم تا بیکار میشم رویه مبل لم میدم و دونه به دونه حرکاتت و زیر نظر میگیرم و با هر کدومشون یه دنیایی دارم .

دیگه کم کم داریم به روز موعود نزدیک میشیم الان تو تویه هفته 29 هستی و وزنت اونطوریکه دکتر سنوگرافت گفت: 1250 گرمه و من یه نی نی ناز و شیطون دارم که باعثه سرگرمیمه .

دخترکم هر روزیکه میگذره بیشتر دلتنگ دیدارت میشم و از صمیم قلبم آرزو دارم در کمال صحت و سلامت به دنیا بیای .این روزا دیگه حالم خیلی خوب نیست ،پا درد دارم و زیاد نمیتونم راه برم ، ظرف شستنم که دیدنی شده چون بین بین ظرفشویی گیر میکنه و من با فاصله ای که میافته کمر درد میگیرم .این روزا برنامه عقد و عروسی زیاد داریم و تو هم که مشتاق و عاشق این برنامه هایی این و از حرکاتت میفهمم ایمدوارم روزیم که بزرگ شدی بازم آدم جمع گرایی باشی و بودن با اطرافیانت و دوست داشته باشی .

خیلی دوست دارم بدونم چه شکلی هستی ولی هر کاری میکنم قدرت تخیلم در مورد تو قوی نیست و نمیتونه چهره نازتو برام ترسیم کنه .

تمام این لحظه های سخت و به عشق دیدارت میگذرونم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
1 مرداد 90 14:56
سلام عزیزم خیلی جالبه همه ی مامانا در حال انتظارن منم خیلی برام سخته صورت پسرم و ترسیم و تجسم کنم امیدوارم این چند ماه هم به خوبی بگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد