بهار من

سال خرگوش

1390/1/20 13:28
نویسنده : سارا
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم سال جدید شده و من به اولین کسی که عیدو تبریک گفتم تو بودی .امسال روی سفره هفت سین ما حضور تو احساس شد .حضور تو نازنینی که من و بابا کلی به داشتنت ذوق میکنیم .

امسال با رعایت تمام شرایط ایمنی و اجازه از خانوم دکتر با هم رفتیم مسافرت ، مطمئنم خیلی دوست داشتی چون اصلا اذیتم نکردی کلی با هم چرخیدیم، امسال هرکی زنگ زد تا عید و تبریک بگه تو رو فراموش نکرد و عید برای تو هم تبریک گفت و من چقدر از اینکه تو رو دارم خوشحالم .مهربونم سعی کن فقط بهت خوش بگذره و قوی باشی چون خیلیا اینجا منتظرتن.

حسابی بهمون خوش گذشت رفتیم کاشان ، ابیانه و بعدش اصفهان.بابایی نذاشت آب تو دلمون تکون بخوره .برگشتیم الان و من بعد از یه سنوگرافی جدید از سلامتت باخبر شدم و دکتر گفت به احتمال زیاد جنسییتت دخمله و من کلی ذوق مرگ شدم .دایی که کلی ذوق می کرد به دختر بوودن تو و من از همون لحظه کلی لباس خوشگل برات در نظر گرفتم .

اولین سری لباساتو عمه کوچیکت از مشهد برات خریده و تبرک کرده برات آورده نمیدونی من و بابا چه ذوقی میکنیم .من عاشق زیرپوش رکابیت شدم و بابا عاشق شورتت همشمیگه فکر کن که پاهاش از این بیرون باشه و من گازش بگیرم منم میگم : مگه می تونی نی نی من و گاز بگیری ؟

اولین عروسکتم خاله کوچیکت از آبادان برات خریده و آورده که من گذاشتم تو اتاقم تا تو بیای عزیز دلم.

بیصبرانه دلم می خواد مهرماه برسه و من رویه ماهت و ببینم .تو متولد سال خرگوشی و پری از هیجان و جهش و شادابی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد