بهار من

نی نی گولوی سه ماهه

1390/1/20 13:28
نویسنده : سارا
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم تو امروز وارد سه ماهگی شدی .مبارک باشه عزیزم .نمیدونی هر روزیکه  میگذره من چقدر خوشحال میشم .چرا خوشحال ؟ برای اینکه یه روز نزدیکتر میشم به دیدن رویه ماهت .من و بابایی مدام برای سلامتیت دعا میکنیم .برای ما فرقی نداره تو یه شازده پسر باشی یا یه دختر گل و خوشگل برای ما سالم بودنت مهمه عزیز دلم .تو در هر صورت یه هدیه آسمونی هستی که خدا مارو لایق دونسته و تو رو به ما داده ، چقدر به خاطر داشتن تو از خدای خوبم ممنونم .

میشه این یک ماهم تموم بشه و خیال من راحت بشه .آخه ماه های اول جز ماهای پر خطره و همه نگرانی من تو این سه ماهه .کاش زودتر تموم بشه .

خیلی فرصت کار کردن تو خونه رو ندارم .یه مقدار لباس خریدم برای خودم که البته به تو نی نی نازم توجه کردم که لباسام راحت باشن تا تو نازنینم اذیت نشی .دل دردام داره کمتر میشه ولی گاها حالت تهوع دارم .مهربونم مثه اینکه میدونی من صبح سر کارم آرومی و بیشتر حال خرابی های من از عصر شروع میشه که اونم به لطف بابایی زیاد مهم نیست چون همش من و میبره بیرون و میچرخونه . جدیدا خیلی گرسنم میشه طوریکه دیشب نصف شب توی رختخواب داشتم مثه موش سیب می خوردم .

خیلی دوست دارم عید برم مسافرت ولی من و بابا  همش نگران سلامتی تو هستیم.گاهیم بابا وقتی میبینه من خیلی دوست دارم برم مسافرت میگه باشه آروم میبرمت که آب تو دلت تکون نخوره .

در هر صورت تو باید جات خوب باشه و راحت باشی محکم به مامان بچسب و هرکاری دوست داشتی انجام بده برای من راحتیه تو از همه چیز مهمتره عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد