بهار من

برای دلبندم

1390/3/24 11:27
نویسنده : سارا
327 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین گلم این روزا بیشتر و بیشتر دوست دارم چون بیشتر حست میکنم .خیلی دختر آرومی هستی و بیقراری تو. شکم مامان نداری ،شایدم نازت زیاده و با چندتا حرکت خسته میشی .با تو مشکلی ندارم و بیشتر مشکل با خودمه که استخونام هنوز درد میکنه ولی بیشترین خوشحالیم از این لحاظه که گل دخترم از همه نظر سالمه و مشکلی نداره ،هفته گذشته تهران دکتر بودم و سلامتت و تایید کرد قربونت برم که وقتی دکتر سنوگرافیت کرد اولین تصویرت یه نی نی ناز بود که آروم دراز کشیده بود و پاش و رو پاش انداخته بود و من و خاله سمیرا کلی خندیدیم .

بعد رفتیم برات کلی خریدای خوشگل کردیم ،البته مامان جونم از اونور رفته بود برات کلی لباس خریده بود .اینجا همه منتظر حضورتن .دوستات چند ماهی زودتر به دنیا اومدن و دیدن اونا بیشتر من و بیقرار دیدن تو میکنه .نازنینم نمیدونی بابا چطور غرق خرید لباسای بچه گونه شده بود از پیشبند غذاخوریت خوشش نمیاد و میگه چون آستین داره بچم ناراحت میشه منم گفتم اگه اذیت شد خوب آستیناش و قیچی میکنم این که کاری نداره برای من راحتی دخترم از همه چیز مهمتره .چشمک

دلبندم قول بده قوی باشی و سالم به دنیا بیای ،این تنها چیزیه که همیشه از خدا خواستم .دنیایی که واردش میشی ممکنه اونقدرام شیرین و دلچسب نباشه ،پستی و بلندیهاش ،مردی و نامردیاش خیلی زیاده و من میخوام تو دختر فهمیده و قوی بشی و بتونی از پس مشکلاتت بر بیای تا آخرین لحظه عمرم کنارتم و عاشقانه دوست دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد