بهار من

دختر ناز من

1390/2/12 13:51
نویسنده : سارا
334 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت برم که هرچی جلوتر میریم من بیشتر دلتنگت میشم .چند وقت پیش خوابت و میدیدم ،شیرین ترین خوابی که تو عمرم دیدم ،نمی دونی وقتی بیدار شدم چه حالی داشتم اصلا دلم نمی خواست بیدار بشم ،تا چند ساعت بیقرار و دلتنگت بودم ولی کاری نمیشه کرد جز انتظار .

روز چهارشنبه آزمایش غربالگری داشتم که صبح با بابایی رفتیم و انجام دادیم با اینکه کلی کار داشت ولی نذاشت من تنهایی برم آزمایش بدم و همراهم اومد ،از همین حالا بهت بگم که بابات یکی از بهترین مردای دنیاست که من می پرستمش .

بعدازظهرهم نوبت سنوگرافی تعیین جنسیت داشتم که با توجه به اینکه صبح مرخصی گرفته بودم با دکترم صحبت کردم وقبول کرد که همون صبح برام انجام بده .فکر کن که من و بابا چه حالی داشتیم .لحظه ها خیلی کند میگذشتن و بالاخره نوبت به من و شما رسید و دکتر خبر وجود یه دختر نازنین و به من داد ،حال من و هیچکس تو اون لحظه نمی فهمید خدا میدونه چقدر از حضورت خوشحال بودم و بعد این خبر و به بابا دادم اون خیلی منقلب شد می گفت درست تا الان باهاش بازی میکردم و می بوسیدمش ولی الان حسم خیلی عوض شده فکر کن که من صاحب یه دختر کوچولو بشم ؟

حالا هروقت از در میاد قبل از من اول تو رو صدا میزنه و حال تو رو می پرسه .البته ناگفته نمونه یه کم حسودیم میشه آخه از همین الان میدونم تو یکی از منحصربفرد ترین بابا های دنیا رو داری .

قبل از هر چیزی آرزوی سلامتیت و دارم همه وجودم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان الهام
12 اردیبهشت 90 13:58
سلام مامانی
مبارکتون باشه ایشالا سالم بدنیا بیاد و صالح بزرگ بشه
به منم سر بزن-نی نی منم با نی نی شما زیاد تفاوت سنی نداره-
اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده


ممنون عزیزم .حتما خوشحال میشم
فهیمه
22 اردیبهشت 90 19:08
آیا می دانید كودكان با گریه های مختلف خواسته های خود را اعلام می كنند؟ آیا می دانید هرگریه خاص كودك نشان دهنده یكی از خواسته های اوست؟! آیا می دانید هر گریه کودک نشان دهنده یکی از خواسته های اوست ؟ مترجم گریه کودک نفوذ به دنیای پر رمز و راز کودکان پرفروشترین محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010 بهترین محصول برای مادران شاغل قیمت: 4,000 تومان
فاطمه (مامان مهربون)
27 اردیبهشت 90 13:44
دوست خوبم انشاله هميشه زندگي تو و همسر خوبت در كنار دخملي خوشگلتون پر از لحظات شيرين و شاد باشه


ممنون فاطمه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد