بهار من

تنهایی

1390/4/12 14:02
نویسنده : سارا
377 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم از دیشب من و تو تنها شدیم . نبود بابا رو تو هم حس کردی ؟ وقتی تو خونه نیست خونمون بدون شور و حرارته، بابا دیشب برای کار یکی از فیلماش رفته تهران البته زود برمیگرده .مطمئنم تو هم ببینیش عاشقش میشی چون خلی مهربونه .

دخترکم یه روزایی با ضربه هات کلی خوشحالم میکنم چون از سلامتت مطمئنم ولی یه روزایی بدجوری با مامان بازیت میگیره و من و تو بیخبری میزاری با من این کار و نکن چون خیلی اذیت میشم .

قراره برم برات یه سری خرید بکنم ولی وقت ندارم دوست ندارم خریدات سرسری باشه دوست دارم هر چی برات میخرم قشنگ و تک باشه .

خاله مونده که با وضعیت تو با عروسیش چی کار کنه یه بار میگه صبر کنه تا تو به دنیا بیای ،اگه تا اون موقع صبر کنه که بعدش هوا سرد میشه و یا اینکه خونه گیرش نمیاد ،اگه شهریور عروسی کنه که تو هنوز به دنیا نیومدی و من به عنوان مامان جنابعالی اصلا شهریور نمیتونم تکون بخورم ، در هر حال از صمیم قلبم براش آرزوی خوشبختی میکنم .

مامانی تایم اداری داره تموم میشه و باید بریم خونه و ناهار بخوریم .بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دانيال
13 تیر 90 12:58
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار من می باشد